Τετάρτη, Αυγούστου 05, 2020

Πέτρος Δασκαλόπουλος: 10 χρόνια κόντρα σε γραφεικοκρατία, εμπόδια και τρικλοποδιές! Αλλά άνοιξε!!!

 Ξέρω πόσο σκληρό αγώνα έκανε ο Πέτρος Δασκαλόπουλος για ν’ ανοίξει το ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟ Αβδήρων! Και επιτέλους…τα κατάφερε και άνοιξε! Στο παραδοσιακό λιμάνι των Αβδήρων, στη σημερινή Σκάλα.
Από τον τοίχο του Δημήτρη Γκαγκαλίδη, αλίευσα λοιπόν το παρακάτω υπέροχο κομμάτι:
Δημήτρης Γκαγκαλίδης‎Μια φορα και εναν καιρο...στην Ξανθη...
Η ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΠΕΤΡΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΠΟΥΛΟΥ
Μια φορά κι ένα καιρό, ήταν το Τουριστικό περίπτερο Αβδήρων..κι ο Πέτρος
"... Ήμουν μικρό παιδί όταν με τους γονείς μου παραθερίζαμε εδώ, στη σημερινή Σκάλα Αβδήρων. Θυμάμαι τα σπίτια των ψαράδων πλάι στο κύμα. Κάπου εκεί κι εμείς, δίπλα στον μπάρμπα Βάγιο. Ο συγχωρεμένος ο παπα Αργύρης είχε το Τουριστικό περίπτερο κι εξυπηρετούσε για χρόνια τους λουόμενους κι όποιους επισκέπτες κατέληγαν εδώ. Πονούσε η ψυχή μου όταν έβλεπα το άδειο κουφάρι του κτιρίου για χρόνια. Έκανα σκοπό της ζωής μου να ξαναφτιάξω το Τουριστικό Περίπτερο Αβδήρων όπως ήταν ... κι ακόμη καλύτερο.
Σχεδόν 10 χρόνια "πολέμησα' κόντρα σε γραφειοκρατία, εμπόδια και τρικλοποδιές, προσπαθώντας να λειτουργήσει. Τελικά το Porto Avdira είναι γεγονός και σήμερα το καμαρώνω σαν να είναι παιδί μου. Έδωσα υπόσχεση στον εαυτό μου ότι θα το κρατήσω "με νύχια και δόντια". Ποτέ δεν λογάριασα το κέρδος. Θέλω να βλέπω τους Ξανθιώτες να ξαναγυρνούν και να κάθονται στο λιμανάκι των Αβδήρων.....Όπως τότε "(Πέτρος Δασκαλόπουλος - επιχειρηματίας)



Share this

Related Posts

Previous
Next Post »